مدير كل دفتر هماهنگي صادرات محصولات كشاورزي و صنايع تبديلي سازمان توسعه تجارت ايران از ايجاد شركتهاي بزرگ صادراتي در راستاي توسعه صادرات طي سال گذشته خبر داد و گفت: مشورت، مساعدت و همكاري با بخش خصوصي در راستاي راهاندازي پروژه هاي توليدي - صادراتي بزرگ در قالب طرحهاي ملي از ديگر برنامه هايي بوده كه از سال گذشته آغاز شده است.به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه تجارت ايران، محمود بازاري، مدير كل دفتر هماهنگي صادرات محصولات كشاورزي و صنايع تبديلي سازمان توسعه تجارت ايران اظهار كرد: در راستاي تحقق اهداف كمي پيش بيني صادرات غيرنفتي (محصولات كشاورزي و غذايي)، از سال گذشته برنامه هايي را مد نظر قرار دادهايم كه از آن جمله بسترسازی برای ايجاد شركتهاي بزرگ صادراتي بوده است.وي مشورت، مساعدت و همكاري با بخش خصوصي در راستاي راهاندازي پروژه هاي توليدي - صادراتي بزرگ در قالب طرحهاي ملي را از ديگر برنامه هايي دانست كه از سال گذشته آغاز شده و با بيان اين كه اين طرح ها نيازمند بسترسازی برای جذب سرمايه گذاري و حمايت مالي دولت است ابراز كرد: يكي از مهمترين طرح هاي پيش رو بهره برداری فازهای تکمیلی پالايشگاه غلات براي توليد قند مايع فروکتوز است كه از سال گذشته در دستور كار قرار گرفت و فاز دوم آن تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.بازاري ادامه داد: همچنين، پالايشگاه توليد شير و فرآورده هاي لبن صادرات پایدار محور توسعه...
ما را در سایت صادرات پایدار محور توسعه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت: 12:39